pühapäev, 11. detsember 2016

US-KU-MA-TU!

Detsember on poole peal ja semester hakkab lõppema, kogu see aeg on olnud lihtsalt amazing! Üks täispikk koolinädal veel, siis esmasp.-teisip. eksamid igas aines ja ongi jõuluvaheaeg käes! Ma EI ole valmis veel seda poolaastat selja taha jätma, aga vähemalt on mul hunnik uusi sõpru, kogemusi, mälestusi ja ma loodan, et uuel aastal läheb sama hooga edasi. Nimelt järgmine semester paljudel tunniplaan muutub ja klassikaaslased vahetuvad. Ma loodan siiski, et enamus inimesi jääb samaks. Minul muutub ainult üks tund, U.S. Government'i asemele tuleb psühholoogia. 

Inglise keele tunnis lugesime Shakespeare'i "The Tragedy of Julius Caesar" ja kuna see on näidend, siis ikka näidelda tuli ka. Kodust kaasa võetud linadest tehti kehakatted nagu sellel ajastul käis ja klassiesisest sai teatrilava. Näitlejad kahjuks või õnneks ei suutnud eriti naeru pidada ja tekstist ei saanud ka mitte muffigi aru. (Jajah, ma olen kursis teie Reet Pulliga. :D) Ja ükspäev õpetaja tõi kaasa kõik oma lipsud, et õpetada poistele lipsusõlme tegemist. (Mr. Blessing, ta on direktori abikaasa ka muideks :D) 

Bioloogias oli meil kontrolltöö mingis netikeskkonnas, kuhu ainult parooliga sisse sai ja õpetaja oli parooliks pannud "twelve more days," sest see oli 12 (kooli)päeva enne vaheaega. Enne kontrolltööd mängisime quizlet.live ja see on ka päris vinge. Natuke Kahooti sarnane, aga mõistetega ja meeskondadevaheline, aga igaühel peab oma seade olema. Põhimõtteliselt käib nii, et kõik logivad sisse, siis see paneb automaatselt meeskonnad kokku. Siis tervel tiimil tuleb ette ühe mõiste definitsioon ja kõigil on oma ekraanil mitu varianti, aga ainult ühel on õige. Kui keegi valesti vajutab, siis läheb kõik nulli ja tuleb uuesti alustada. Võidab see meeskond, kes esimesena kõikidele definitsioonidele õige mõiste leiavad. Õpetaja ekraanilt näeb ka reaalajas edetabelit ja üleüldse päris lahe vahelduseks midagi sellist. Muidugi pinget lisas ka see, et võitjatiim sai kontrolltööle lisapunkte. 

Mu lemmiktund on jätkuvalt TV Production, sest peale selle, et ma saan seal teha ja õppida seda, mis mind kõige rohkem huvitab, on seal ka parimad inimesed! Meie KATV tiim on lihtsalt mega-awesome ja igav ei ole mitte sekunditki. Semestriga suutsime valmis teha 12 (või 13?) episoodi ja kõige selle kõrvalt veel muid projekte + palju-palju naermist, klatšimist ja ideede-genereerimist.

Eelmisel reedel oli Jenna sünnipäev (ta on ka TV Production klassis ja KATV tiimis) ja me otsustasime talle üllatuse teha, (Haydeni idee tegelikult). Vahetustega hoiti Jennat stuudios tegevuses ja samal ajal kaunistasime ta arvuti taga oleva klaasi ära ja teipisime selle pulgakomme täis. Siis muidugi peitsime ennast ära ja kui ta tuli, hüppasime välja ja laulsime sünnipäevalaulu. Peale seda otsustasime stuudios väikese fotoshoot'i teha ja päris lahedad pildid tulid.

Kaks nädalavahetust järjest oleme käinud jõulutulesid vaatamas. Sellised pargid on, kuhu on üles pandud tuledest või valgusvoolikutest kujud ja üleüldse kõik on ilus ja jõululik. Mulle täiega meeldib! Eriti lahedad on need kujud, mis liiguvad (nii, et näiteks jõuluvanal on käsi topelt, üleval ja all, ning kordamööda ühed tuled põlevad ja teised on kustus ja siis vastupidi, et tekiks efekt lehvitavast jõuluvanast). 

Millalgi eelmine nädal küsiti mult, et kas ma kasvõi hetkeks olen siia tulemist kahetsenud ka. Vastasin ilma kahtlemata, et ei ole, mitte kordagi, ja see on tõsi. Ma ei pea selle üle pikalt mõtlema, sest see kogemus on parim, mis mu elus juhtunud on. Kui emme küsis, kas koduigatsus ka on, siis vastasin ka rahulikult ei. See ei tähenda absoluutselt, et ma koduste suhtes ükskõikne oleks, vastupidi, hindan lähedaste hoolimist hoopis rohkem. Aga pigem soovin, et teie saaksite minuga siin olla ja ka seda näha/kogeda, mitte, et ma praegu Eestis tagasi oleks. Mul on olnud siin imelised 4 kuud ja veel rohkem on ees, tahan seda aega nautida! :)

Awesome KATV Crew (ülevalt alla - Jenna, Celeste, mina, Hayden, Eli, Nathan)
Omas elemendis :D (Andestage see Nathani žest)
Behind the scenes (Tegime igaühest individuaalselt ka profiilipildi)
Hästi pole näha, aga selle akna tegime Jennale (siin pildil on veel pulgakommid puudu)
Meie monteerimisruumi uks (White board markeritega)
Grizzly
Bioloogias Abby tegi kunsti :D (See olen mina, kui kohe aru ei saanud)
Leidsin poest juhuslikult tassid vanaemale ja vanaisale, kus on ilusti suurelt eesti keeles ka "vanaema" kirjas, nii lahe!
We Care Park, sissepääs
Kalamees :P
Nende kaarte alt saab läbi jalutada, see ongi jalakäijate rada
Neid suuri "kuuski" oli hästi palju ja need on täiega suured ja ilusad
Beeeebid
Kodune pühapäev :)