teisipäev, 8. november 2016

Midnight on the Oasis, KHS Prom 2016!!

Ossaisver, ma ei tea kust alustada! Parim õhtu imeliste inimestega!! Terve õhtu võib kokku võtta lausega "Oh my god, oh my god, oh my god, is this real?" Iga kord kui ringi vaatasin ja hakkasin mõtlema, et kus ma olen ja mis toimub, siis tahtis ikka pisar silma tulla, võimatu on kirjeldada kui õnnelik ma olin.. (Ma olen praegu ka õnnelik, aga see tunne oli midagi erilist.)

Kohe kohale jõudes oli suur wow-efekt, ei tundnud äragi, et see meie koolimaja on. Koridor oli punase vaibaga ja sealt läks edasi tantsusaali ja cafeteriasse. Kõik oli superhästi kaunistatud ja ilus, mitte kuskil ei olnud lihtsalt tühja seina, seinad olid kaetud riidega (selline õhuke ja kena, piltidelt natuke näha). Osades kohtades olid jõulutuled ja tantsusaalis oli diskovalgustus. Cafeterias olid lauad ja igal pool ilusad dekoratsioonid. Isegi prom'i kirjadega salvrätikud olid laudade peal. Ühesõnaga kõik nägi väga uhke välja.

Söögid olid megahead, suupisted ja väikesed cheesecake'd, maasikad šokolaadiga jms. Jookideks olid limonaad, jäätee ja vesi. :D Cafeteria ääres oli ka photo booth, kus sai pilte teha. Selliseid formaalseid promipilte sai ka teha, et hiljem tellida ilmutatult. Selle jaoks oli fotograaf fotonurgas.

Inimesed olid loomulikult imeilusad, poisid kõik viksid ja viisakad, lipsud ees ja roosid rinnas, tüdrukutel ikka uhked kleidid-kingad-soengud-meigid, fancy värk. Kohe uhke tunne oli nende hulka kuuluda. :) See õhtu oli korralik enesekindluse-boost ka. Kõik olid iga vastutuleva inimesega nagu "Omg, you look gorgeous", "Thank you, I love your dress, you're so beautiful" jnejne. :D Ma ei olnud ka kiitustega kitsi, kõik olid nii ilusad ja seda tuli neile ikka öelda ka. ;)

Mina olin koos supervingete tüdrukutega, kokku oli meid neli (enamasti, vahepeal rohkem). Mul on niii hea meel, et ma just nendega koos olla sain! Seltskond on alati oluline ja kellegi teisega oleks see õhtu võinud mul hoopis teistsuguseks kujuneda. Aga nendega on alati lahe ja saan ennast hästi tunda, nagu olen üks nende seast, mitte vahetusõpilane. Käisime vaheldumisi tantsimas ja cafeterias. Lauas istudes liitusid meiega kogu aeg erinevad inimesed, ajasime juttu, naersime ja kui kuskil kedagi tuttavat nägime, jooksime jälle kallistama. Ja siis uuesti tantsima!  :D 

Prom King ja Queen valiti õhtu lõpus, tüdrukud said hääletada promi-kuninga poolt ja poisid -kuninganna. Ma ei tea neid, kes valituks osutusid, aga ilusad inimesed. :D Prom song oli ka, kaks Senior'it esitasid, "Over and over again" oli seekord. See oli üliarmas etteaste, poisi ja tüdruku duett, neil oli kena koreograafia ja ilusad hääled ja täitsa nagu päris. :)

Mis veel..? Üks abieluettepanek tehti, vastati jaatavalt. :D Siis üks tüüp oli vinge, kõik viisakas riietus, eksole: mustad püksid, must triiksärk, punane vest, lips ees.. Ja siis jalas olid punased crocsid. :D Confidence level 1000 :D Aga see oli läbimõeldud tal, vest ja crocsid matchisid värvi poolest täiega hästi ja omamoodi stiilne oli isegi :D Aga no crocsidega peole... Lahe oli ka Cha Cha Slide tantsimine. :D Selline line dance, mille liigutusi kõik peast teavad (nagu Macarena). Inimesi oli megapalju ja kõik korraga tantsisid ja see oli nii vinge minu arust.

Raske on kirjeldada seda kõike (ja ilmselt unustasin paljud asjad siia kirjutamata), aga see oli ilmselgelt parem, kui need promid, mida filmides näidatakse. (Sest see oli päriselt ka amazing, mitte kellegi poolt välja mõeldud.) :P Nautisin kogu õhtut täiega ja mul on niiiiii hea meel, et mul üldse selline võimalus oli ja et ma siin olen! 

TV Productioni õpetaja filmis promil ja esmaspäeval koolis kui hakkasime uue nädala KATV-d kokku panema (5 minutiline nö kooliTV saade, mida iga esmaspäeva hommikuti klassides vaadatakse), siis teised pakkusid, et ma võiks promist klipi kokku panna, kuna neile meeldib mu stiil. Mind üllatas, et nad üldse minu peale tulid, aga mul on selle üle hea meel ja muidugi olin nõus. :)

KATV-d teeb iga aasta uus tiim ja nii lahe, et sel aastal olen mina just seal klassis. Põhitiimiks olemegi me kolmekesi (mina, Hayden ja Nathan). Huvitav, kas varem on neil üldse keegi vahetusõpilastest teinud seda? Igatahes, kuigi ma palju kaamera ees ei ole, ainult siis kui vaja, enamasti ma nendega koos filmin ja monteerin, siis ikka koolipeal tuntakse ära mind aegajalt. Just täna üks tüdruk, keda ma varem näinudki pole, tuli koridoris mu juurde ja ütles, et nägi mind KATV-s ja ta arvab, et ma olen armas. :) Õpetajad ka kiidavad. Aga üks pluss on veel see, et ma tänu sellele õpin nii paljusid erinevaid inimesi koolist tundma. Iga nädal on lühiintervjuud erinevate õpilastega, tutvustame kooli huviringe, Question of the Week rubriigi jaoks küsitleme vahetunnis suvalisi inimesi jne. Ega ma neid kõiki selle kaudu loomulikult tundma ei õpi, aga vähemalt näod on tuttavad. Ja kogu aeg olen koolis toimuvaga kursis, kuna uudistes ju alati teadustame, mis sel nädalal ees ootab.

Muide, täna kaks inimest küsisid, et kas ma saan valida või pole veel 18. Ütlesin, et ma ei saa ju valida ja siis üks oli: "Aajah ma kogu aeg unustan, et sa pole siit pärit" ja siis teine kõrvalt kommenteeris: "Misasja, sa oled vahetusõpilane w?" :D No ilmselgelt ma nendega väga tihedalt ei suhtle, aga ikkagi juba kaks kuud samas tunnis. :D Ja eile jälle üks vahetusõpilane ei uskunud, et ma ka vahetusõpilane olen. See on kui kompliment kusjuures. :D Kuigi ma ei saa aru, kuidas on võimalik mitte märgata mu puudulikku inglise keele oskust.. :D Aga ju siis olen hästi sulandunud (aga mitte massi kadunud) ja see oligi üks eesmärkidest. :)


Need on päris roosid! Lisa andis selle mulle täpselt enne minekut ja ma ei teadnudki, et ta selle mu jaoks ostnud oli. 
Sisenemine
Cafeteria
Cheesecake torn
Red Velvet kook valges šokolaadis :P
See pilt on tehtud kõige alguses, sellepärast ka nii tühi tantsuplats. Hiljem oli ikka kõik seinast seinani inimesi täis pakitud..