teisipäev, 8. november 2016

Halloween ja Christmas spirit..

Esmaspäeval oli Halloweeen! Koolis korraldati Trick or treating väikestele lastele. Iga huviring/klubi dekoreeris ühe ruumi, ma olin koos Film Club'iga, ja õhtul pered said tulla ja tuua oma väiksed lapsed koolimajja, et nad saaksid Halloweeni tähistada, aga ei peaks halva ilmaga mööda tänavaid käima, vaid lihtsalt koolis paljudes erinevates ruumides. Täiega lahe mõte mu arust. :) Ma ise olin õhtul kodus, jagasin kommi neile, kes ukse taha tulid. Aga sellegipoolest oli tore päev, Halloweeni-meeleolu ümbritses kõiki. (Kes pole päris täpselt aru saanud, siis trick or treating on sarnane meie mardi-/kadrijooksmisega, aga kostüümides tegelased küsivad "Trick or Treat?" ehk siis kas annad neile kommi või nad teevad mingi vembu või pranki sulle. Üks õpetaja rääkis, et kunagi nad määrisid kellegi maja aknad väljaspoolt seebiga kokku, aga jäid vahele. :D)

Peale Halloweeni kohe järgmisel päeval (1. novembril) hakkas jõuluteema pihta. Tegelikult poodides on asjad väljas juba septembrist saati, aga nüüd ikka päris crazy. Poodides jõulukuused, jõulukaunistused ja "jõuluvana abilised" jagavad komme.. Telekast iga päev jõulufilmid ka. :D Ega mul tegelikult selle vastu midagi pole, jõulud on toredad! :P

Ma lisan siia hunniku pilte ka. Need jõulukuused on kaubanduskeskuse koridoris (see poodide vaheline osa) ja kõik on müügis. Nendega mingi teema ka, et iga puu ja selle ümber olevad asjad on mingi organisatsiooni poolt välja pandud ja need asjad on sponsoritelt ning see, kes selle puu ostab, saab endale kogu selle komplekti koos kingitustega sealt ümbert ja raha läheb sellele organisatsioonile. Ja siis saab hääletada ka lemmik-kuuse poolt jne.





Täna sööme kommi, homme sööme kommi, kommi sööme ülehomme..