neljapÀev, 20. aprill 2017

🎀 SĂŒnnipĂ€ev ja lihavĂ”tted 🎀

Peale puhkusereisi vĂ”tsime veidi hoogu maha - teine vaheaja nĂ€dal oli puhkamiseks. PĂŒsisime Kokomos, midagi erilist ei teinud, aga vĂ€ga mĂ”nus oli. Ilmad on nĂŒĂŒd kogu aeg ĂŒsna soojad, ikka ĂŒle 20 kraadi, sain Ă”ues olla ja nautida. NĂ€dalavahetus aga oli jĂ€lle tegemist tĂ€is.

LaupĂ€eval, mu sĂŒnnipĂ€eval, pidime Indianapolisesse sĂ”itma, aga enne seda ĂŒtles Lisa, et teeme veel ĂŒhe peatuse. Ma arvasin, et okei, ju tal vaja kuskilt lĂ€bi kĂ€ia vms, aga siis viis mind hoopis manikĂŒĂŒri ja pedikĂŒĂŒri! VĂ€ga armas ĂŒllatus! :) 

Indianapolises lĂ€ksime kunstimuuseumi parki jalutama. Seal olid Ă”ues ka igasugused kunsti-asjad ja ma tahtsin nĂ€ha suurt luukere kujutist. Kes teab, siis "SĂŒĂŒ on tĂ€htedel" ("The Fault in Our Stars") film on tehtud John Greeni samanimelise romaani jĂ€rgi ja John Green on Indianapolisest pĂ€rit. Film muidu pole tĂ€ielikult Indianas filmitud, aga ĂŒks stseen on filmitud samas pargis, tĂ€pselt samas kohas, kus mina kĂ€isin. Ma teadsin, et see koht Indys on ja tahtsin selle kindlasti Ă€ra nĂ€ha, nĂŒĂŒd on kĂ€idud! 

Peale seda lÀksime Hard Rock Cafe'sse sööma ja see on ikka megavinge koht! HÀsti mÔnusa atmosfÀÀriga ja ilus. Kohati nagu muuseum ka - seinad olid tÀis pilte rokkstaaridest ja -legendidest, koos mÔnede nende isiklike esemete vÔi autogrammiga pildiga. NÀiteks seal oli Prince kinnas, Elvis Presley sÀrk, John Lennoni, Alice Cooperi ja Elton Johni jakid, Michael Jacksoni kirjutatud laulusÔnad (enda kÀekirjas oli kirjutanud paberi peale ja see oli Àra raamitud) ja veel palju tuntud nimesid ja nende asju. Lahedaid kitarre oli ka seina peal omajagu.

Peale söömist kĂ€isime natuke ĆĄoppamas ja lĂ€ksimegi koju. VĂ€ga tore pĂ€ev oli, piisavalt tegus, aga samas rahulik. Ilm oli ka super, mitte ĂŒlisoe, aga vĂ€ga pĂ€ikseline. 

JĂ€rgmise pĂ€eva hommikul kĂ€isime kirikus, pĂŒhapĂ€ev ju, ja peale seda lĂ€ksime Custer'ite juurde (Jimi vanemad) ja seal oli ĂŒhine sĂŒnnipĂ€evapidamine. Gustaf'il oli sĂŒnnipĂ€ev aprilli alguses ja Laurenil oli nĂ€dal peale mind. Nemad pidasid oma peres Ă”igel ajal, aga "vanaema" juures pidasime ĂŒhiselt ja kuna minu oma oli keskel, siis sobis see aeg. JĂ€llegi mĂ”nus pĂ€ev. Õhtul pidin aga jĂ€lle koolikoti valmis sĂ€ttima - vaheaeg sai lĂ€bi.. (Ehk siis algasid jĂ€lle igahommikused vĂ”itlused iseendaga, et voodist vĂ€lja saada.)

Esimene koolipĂ€ev peale pikka vaheaega oli niii imelik. Selline tunne nagu oleks esimene september, ainult, et kĂ”ik ei olnud uus, lihtsalt nagu oleks lĂ€inud samasse kooli, aga alustanud uut aastat. Üks Ă”petaja isegi mainis seda, et tal ka esimese koolipĂ€eva tunne. Natuke veider oli, aga samas kĂ”ik oli samamoodi ja ĂŒsna pea olin jĂ€lle kooliellu sisse elanud. Tore oli jĂ€lle kĂ”iki inimesi nĂ€ha ja nende puhkusemuljeid kuulda. Kevadvaheaeg on siin vĂ€ga levinud puhkuse aeg, kĂ”ik kĂ€isid kuskil ookeani ÀÀres peesitamas. :D

NĂ€dalavahetusel olid ĂŒlestĂ”usmispĂŒhad ja kuna see on kristlaste jaoks oluline pĂŒha ning kirikusse oli oodata ka neid inimesi, kes iganĂ€dalaselt ei kĂ€i, siis kirik otsustas pidada rohkem teenistusi. Meie, kui iganĂ€dalased kĂ€ijad, olime vabatahtlikena laupĂ€evasel teenistusel abiks. Lihtsalt seisime ukse peal, tervitasime inimesi ja juhatasime nad Ă”iges suunas edasi. 

PĂŒhapĂ€eval kĂ€sime jĂ€lle Custer'ite juures, seekord lihavĂ”tte-lĂ”unal, ja peale seda tulid Jayma ja ta sĂ”branna meie juurde (kuna Jaymal oli jĂ€rgmine pĂ€ev Kokomos hambaarst). KĂ€isime hiljem Jayma isa pere juurest lĂ€bi (Mike ei ole ta bioloogiline isa) ja seal saime osa vĂ”tta tĂŒĂŒpilisest munajahist. Muru peal oli laiali ĂŒle 100 lihavĂ”ttemuna ja mĂ€rguande peale jooksid kĂ”ik oma korve tĂ€itma. Munadeks olid vĂ€rvilised plastmassist munad, mis kĂ€isid keskelt lahti, ja igaĂŒhes oli sees vĂ€ike ĆĄokolaad vĂ”i nĂ€tsukomm vms. Seal oli palju vĂ€ikseid lapsi ja nad olid sellest kĂ”igest eriti vaimustuses. Meil, suurematel, oli ka lĂ”bus!
đŸŒș đŸŒș đŸŒș

Vahepeal lööb vĂ€lja ka minu keskmine nimi "Keeruline" ja sebisin ennast showkoori. Jagasin Ă”petajaga oma vaimustust ja ĂŒtlesin, et mulle nii meeldiks showkooris olla. Selle peale ta ĂŒtles, et tal pole mingit probleemi mu vastu vĂ”tmisega (tavaliselt aasta alguses on nö ettelaulmine, kuna showkoorid on vĂ”istluskoorid ja kui muidu muusikatunde saab igaĂŒks valida, siis sinna pĂ€ris kĂ”ik ei saa) ja et nad pole veel kevadkontserdi laulude Ă”ppimist alustanudki. TĂŒdrukute showkoor on neljanda tunni ajal, minul on kolmas-neljas tund TV Production, aga kuna see on kaks tundi, siis poleks probleem, kui ma mĂ”nikord neljanda tunni ajal kohal pole ja kooriklassi jooksen. Ma koolist ei ole mitte kordagi puudunud, nii et puudumiste arvuga mul probleeme pole. Teoorias ma vist ei tohiks kahes tunnis korraga olla, aga see mind ei takista. :D

Eks vaatab, kuidas see tĂ€pselt toimima hakkab, aga ma olen jĂ€lle omas elemendis - siin, seal ja igal pool. :D KĂ”ike saab ja kĂŒll ma jĂ”uan! :) TĂ€na laulsime oma kooriga "Bridge under troubled water" (koori versioon) ja see kĂ”lab nii hĂ€sti, viiehÀÀlne ja vĂ”imas. Õpetaja mĂ”tles seda tegelikult sega-showkoor Karisma lauluks, aga ta plaanib meid neile lisada. Ma igatahes tĂ€iega naudin koori ja teisi tunde ka! Tunnen ennast koolis (ja muidu ka) vĂ€ga hĂ€sti!

KolmapĂ€eval said 11. ja 12. klassi Ă”pilased kĂŒlastada Indiana University of Kokomo'd (IUK). Ma olin koos Eli ja Celeste'ga ja meil oli tĂ€iega tore pĂ€ev. Meile tehti ĂŒlikoolilinnakus tuur, saime seal Ă”ppivatelt Ă”pilastelt kĂŒsimusi kĂŒsida, mĂ€ngisime ĂŒhismĂ€nge ja sĂ”ime lĂ”unat. Tasuta pitsa, T-sĂ€rk ja pastakas - tasus minna kĂŒll! :D

Meil on harjumuseks saanud reedeÔhtuti filmi vaadata ja hiljuti rentisime "Hidden Figures". (Eesti keelde tÔlgitakse filmide pealkirjad alati mingi imeliku loogika jÀrgi, sel puhul "Avastamata arvud".) Mulle vÀga meeldis, superhÀsti tehtud, mÔjuvÔimas sÔnum, nauditav ja ei olnud vÀga raske, aga siiski mÔtlemapanev. Minu arvates veel olulisemaks muudab selle filmi teadmine, et see on pÀris inimeste ja pÀris lugude jÀrgi tehtud. Muljetavaldav film - soovitan vaadata!

NĂŒĂŒd on juba tĂ€itsa kevad (kuigi noh, 27 soojakraadi on Eesti mĂ”istes pigem tĂ€itsa suvi) ja juba tunnen, kuidas aeg kĂ€est libiseb, 8 kuud on silmapilgutusega mööda lĂ€inud.. Üritan sellest ajast viimast vĂ”tta ja tĂ€iega nautida! :)


Korvpalliplats tegelt, seal oleks pÀris huvitav mÀngida, eks?
"Kollaste pinkide seeria"
Lisaga ka pilti
Ma igal pildil tÀpselt sama nÀoga :D
"Funky Bones"
Ülemised pildid on filmikaadrid ja alumine on see sama koht ĂŒlaltvaates
TĂŒĂŒpiline Starbucks'i pilt :D
Kohv mulle ei maitse, aga see rohelise tee frappuchino oli vaatamata rohelisele vÀrvile pÀris hea
Hard Rock Cafe
Lambid peegeldasid kÔikide klaaside pealt tagasi, aga natuke on aru saada, mis interjöör seal on
Elvis Presley pluus
John Lennoni jakk
Grandma Custer'i juures
Mina, Lauren, Vin ja Gustaf
Mu koduke
"Fotosein on olulisem kui meie jalad"
Kirikus
Saime sildid kaela
Peale teenistust sai mini-muffineid :)
Siit on nÀha ainult vÀga vÀike osa kirku saalist
Nii nunnud notsud
No on ju armsad!?
Grupp, kellega IUK kĂŒlastuspĂ€eval kĂ€isime
Tuuril
Inimbingo :D Oleme seda Salme koolis ka pÀris mitu korda teinud :)
Eli ja Celeste 💕
KÔndisin koolist koju, vaatasin, oi, vÔilill, teeks pilti!
NĂŒĂŒd mul on telefonis miljon (vĂ”i natuke rohkem) samasugust pilti vĂ”ilillest ja ma ei suuda valida, milliseid alles jĂ€tta.
Ei julge ĂŒhtegi Ă€ra ka kustutada, sest Ă€kki see on just "see Ă”ige"..
Ausalt, ei puhunud ise! Tuul tuli..