esmaspäev, 5. september 2016

Natuke siit, natuke sealt

Minu esimese koolinädala kolmapäeval oli Kokomos mitu tornaadot (kokku 8, millest 4 mööda maad) ja neljap.-reede jäi kool ära. Mina ja Lisa olime turvalises kohas ja meie maja ei olnud ka ohus, nii et selle koha pealt kõik hästi. Aga siiski põhjustas tornaado igal pool mujal palju kahjustusi ja mõned kohad olid mitu päeva ilma elektrita. Kokku ligi 1000 maja said kahjustada ja umbes 300 on täiesti maatasa.. Õnneks ei saanud keegi surma ega väga tõsiselt viga. Selline suur tornaado oli viimati 2013. aastal.

Neljapäeval käisime koos Lisa ja Donnaga paljudes vanavara poodides ja see oli täiega vinge, mis stuffi müüakse. Päev oli palav ja see väsitas päris ära, aga ikkagi oli tore. Reedel koristasime maja ja käisime šoppamas. Ostsime mulle asju, mida vaja (kooli jaoks ja riideid jms), aga see raamatuosakond ajas mind hulluks! Kõik raamatud, mida Eestisse oodanud olen, on siin olemas ja üldsegi mitte kallid, vähemalt 10 sealt oleks tahtnud kohe ära osta. Lisa ostis mulle ühe noorteka (ausalt, ma ise ei küsinud, ta ise valis ja ise ostis ja alles kodus andis mulle).

Ajavahe kohta võin öelda, et sellega harjumine oli okei, aga see ei tähenda, et see üleüldse okei oleks.. Ehk siis: kuna mul pole kunagi kindlat rutiini magamise seisukohast, eriti suvel, mõnikord lähen normaalsel ajal magama, mõnikord hommikul neljast, mis on ka normaalne, siis siiatulek oli lihtsalt üks pikk ja väsitav päev ja kõik. Läksin magama ja ärkasin üles ja ei mingit probleemi. Nõme on ainult see, et kui mul on õhtu, siis teil on öö. Seega suhtlemine on üsna keeruline, eriti kui ma koolis käin. Mina saaksin suhelda enamasti ainult sel ajal, kui teil öö ja teie ainult sel ajal, kui mul on hommik või kool. Aga sellega saab hakkama.

Kooli, host-ema ja koduga olen väga rahul. Lisale meeldib igast asju teha, nii et igav ei hakka. Meil on palju sarnast (nt. söögi koha pealt, me mõlemad ei söö seeni ja meile meeldib Magnumi Almond jäätis). Koerad on ka lahedad ja üleüldse kõik on hästi! Kohvri viisime garaaži ja sain kodu võtme ka, elan nüüd siin!

Nii kaugelt nägime meie tornaadot


Junk store, nagu Lisa ütleb 


Lisale väga meeldis mu võtmehoidja ;)