esmaspäev, 26. september 2016

Aeg lendab ülehelikiirusel

Vahepeal on niii palju toimunud, et ma ei teagi, kuidas alustada. Võtame siis esimesena kooli ette. 

Igas aines, peale koori, on mul nüüd hindeid. Matemaatikas oli meil kontrolltöö ja ma sain A-, mille üle mul on hullult hea meel. U.S. Government'is tegime kordamistunnis nutiviktoriini ehk sain oma Kahooti-skille näidata ja võitsin! :D Bioloogia tunnis oleme ka mitu korda Kahooti mänginud. Bioloogia testi hinnet ma veel ei tea, aga ise arvan, et saan B, sest tegin päris hästi, aga ma ei ole kindel, kas A jaoks piisavalt hästi.

Radio and TV Production'i videoprojekti tagasiside- ja hindamislehe saime õpetajalt ja mul oli 100%, eraldi kommentaarina "I love your video." (Kes tahab seda videot näha, võib mulle kirjutada, siis jagan linki.) ;) Olen nüüd ka KATV (kooliuudised) tiimi liige - scriptime, filmime ja monteerime uudisteankrute shot'e. See on nii lahe, meil saab alati täiega nalja filmides ja üleüldse nendega on nii mõnus koos töötada ja õpeaja mulle ka meeldib. Ma olen selle kuu ajaga seal tunnis juba nii palju õppinud ja ma tahan veel ja veel ja veel õppida ja teha ja paremaks saada ja uhh.. motivatsioonipuudust pole! Esimest korda olin ka ise kaamera ees. Meil jäi üks rubriik sel nädalal ära ja Nathanil tuli supervinge idee lisada vahetusõpilastega midagi, kuna KHS on rahvusvaheline kool, aga sellest pole siiamaani KATV-s juttu olnud. Ehk siis tegime nii, et Nathan ja Hayden kui uudisteankrud nö hakkasid saatel otsi kokku tõmbama ja ütlesid lõpulauseid, kui ma läksin nende juurde, et "Halloo, te midagi ära ei unustanud w?" ja siis rääkisime veits ja tuli klipp ühest Hiina poisist. :D Õpetaja ei teadnud, et me selle lisasime, kuna see oli selline viimase minuti idee, aga talle täiega meeldis. Kooliuudised seal muidu kogu aeg olnud, aga iga aasta on uus tegijate tiim. Ja iga esmaspäeva hommikul esimese tunni alguses vaadatakse. Ehk siis kõik nägid ja päeva jooksul päris mitu random inimest tuli mu juurde ütlema, et nägi mind KATV-s. :D Liitusin ka Film Club'iga, mis on meediaring, ja seal praegu ka jagasime kolmeks rühmaks ja teeme lühifilmi. Seal nö ringitunnis teeme lihtsalt projekte ja produtseerimist jne, aga tunnis ikka õpime teooriat ka. Nt. test oli kaamera osade ja seadistamise peale, kõik need white balance'd ja fookused ja tööleht oli audio kohta, erinevad mikrofonid, heli, ekvalaiser, ühendused jnejne. Ei midagi ülikeerulist, aga põhiteadmised ikka. 

Koolis juba üsna tavaline, (iga päev ikka midagi uut, aga lihtsalt olen harjunud juba sellega) ja ikkagi mulle täiega meeldib koolis käia, sest mul on tunnid, mis mulle meeldivad ning huvi pakuvad ja inimesed, keda näha tahan jne. Iga päev on midagi, mille pärast ma kooli minna tahan, aga kahjuks see ei tee ärkamist kergemaks, hommikud on sama nõmedad nagu alati.. Lisa juba teab, et hommikuti ma pole eriti jutukas. :D

Eelmine nädalavahetus oli esimene rahulik ja kodune nädalavahetus. Reede õhtul vaatasime Lisaga The Fault in Our Stars'i ja see film ajab alati nutma, nii et Kleenexi karp oli meil kahevahel. Kui film läbi sai kuulasime YouTube'st häid laule ja laulsime kaasa ja telekast tuli Tonight Show, mis on ka päris lahe, nii et oli kena chill õhtu. Järgmine päev käisime Greentown'is (väike linnake 20 minuti kaugusel) aiamüükidel häid asju jahtimas. Lihtsalt inimesed müüsid oma garaažides asju, mida neil enam vaja ei lähe jne. Saime ühe megakena suure ovaalse, valgete puidust äärtega peegli, täiesti korralik ka veel, nagu uus. Peale seda käisime jalutamas Greentown'i kooli ümber oleval jalgrattarajal. Päev oli hästi ilus ja jalutasime päris kaua, Lisa arvas, et ligi 5 miili. Peale seda läksime korraks ta sõbranna juurde ja seal oli nunnu eesel, kellele porgandit andsime. :P 

Pühapäeval käisime kirikus ja päeval veel toimetasime ja käisime siin-seal. Õhtul vaatasime The Jungle Book filmi versiooni. (Mulle see muidu meeldis ja loomad olid ülinunnud, nägid ilusad ja ehtsad välja jne, aga loomade rääkimishääled minu arust olid nii võltsid, üldse ei sobinud kokku.) Oli kena puhata vahelduseks sellest tempost, aga siiski kodus ka ei passinud kogu aeg.

Esmaspäeviti on nüüd The Voice telekas, uus hooaeg hakkas. Ma olin nii põnevil, sest olen neid esinemisi varem YouTube'st ikka vaatanud, aga tervet saadet polnud kunagi näinud. Nüüd saan kogu aeg vaadata! Aga hullult häirib, et peale igat etteastet on reklaamipaus, see on palju jubedam kui Eestis, ausalt! Meie selliste saadetega on tavaliselt nii, et kaks etteastet ja reklaamipaus, ehk jõuab süüa, vetsu minna, õppida, tuba koristada vms, mida tegelikult teleka vaatamise ajal teha oleks vaja eksole. :D Aga siin on nii, et üks esineja, siis kolm minutit pausi, jälle üks esineja, kolm minutit pausi jne. Kolm minutit on täpselt selline aeg, et teleka eest ära minna ei jõua, sest midagi tehtud ikka ei saa, aga teleka ees istudes nõmedalt pikk ootamine. Ma olen Ameerikas omadega ja ikka vingun reklaamipauside üle!?

Teisipäev oli Lisa tütre Chaney sünnipäev, seega sõitsime jälle Valparaisosse nende juurde. Õhtu oli tegelikult üllatavalt tore, käisime õhtust söömas ja ajasime juttu. Tagasi Kokomosse jõudsime alles öösel, aga kuna magasin autos, siis pole hullu.

Kolmapäeval peale kooli kutsus üks tüdruk koorilaulust, Rebecca, mind mingile hängimisele pargis. See oli tegelt vist kiriku kogukonna üritus, aga selline vaba. Lihtsalt söödi ja kuulati muusikat ja mängiti mänge (igal pool ikka see lendava taldriku mäng ja 'giant jenga'). Jalutasime Rebeccaga, kui ta noorem õde meiega liitus. Esimese asjana ta küsis mu käest "Are you a human?" Ma olin päris üllatunud, aga ütlesin "No, I'm an angel," ja ta hakkas naerma. Siis jalutasime rahulikult edasi ja kuna ma nägin teda esimest korda, siis küsisin tema nime ja ta ütles, et ta nimi on Angel.. Päris hea kokkusattumus, siis ma sain aru küll, miks ta niimoodi muiates reageeris mu vastusele. :D Aga jällegi üks meeldiv õhtu ja lahe kogemus.

Reedel tulid Chaney lapsed (Lisa lapselapsed) meile nädalavahetuseks. Need väiksemad (3-a ja 5-a) on ikka täiega lahedad! Käisime James Dean Festivalil, kus põhiliselt olid 50ndate autod näitusel. Mulle meeldib selliste festivalide atmosfäär, mõnus. Lisal oli kaasas selline väike käru, nagu meil loomaaias, millega lapsi järel vead, istusid ilusti seal. 

Pühapäeval viisime lapsed tagasi Valparaisosse ja jäime sinna õhtusöögile, nii et jäi jälle hilja peale see tagasisõit. Mulle meeldib käia seal jne, aga see kahetunnine sõit on natuke nõme ja ajavahe ka. Kogu aeg kipub ununema, et kui seal on kell nt. kaheksa õhtul, siis Kokomos tegelt juba üheksa. 

Ja nüüd algaski uus koolinädal. Esmaspäev oli ebatavaliselt tore ("ebatavaline" sellepärast, et noh, esmaspäev ikkagi ju..) ja mul on tunne, et ülejäänud nädal tuleb ka super!


KATV crew

Enne KATV filmimist

Seekord proovisime nii ja nägi päris hea välja


Vahetundide ajal jääb see koridor isegi väikseks, seinast seinani rahvast täis



James Dean Festival

The Pink Lady

James Dean Festivalil

Puidust käsitsi tehtud roosid

Jäätisepaus, siin ikka suvi ju
Eeeslikeee
Söögikoha ukse kõrval istus mingi mees terve aja, kui me seal olime, ma ei tea, ta mingi imelik vist..

Nende mängutuppa pääsemiseks peab salasõna ütlema ("Bibadi-babadi-buu", ära kellelegi räägi!)
Emmy joonistas märkmepaberite peale ja lõpuks oli terve mu sein oranže silte täis (ilma liialdamata)

Jaxon muidugi tahtis ka joonistada

Kes võitis?